Aranżacja poczekalni

Poczekalnia czy sekretariat, w zależności od tego, jaką działalność prowadzicie, jest ważnym pomieszczeniem. Tam oczekują na specjalistę, kierownika, bądź dyrektora potencjalni klienci oraz petenci. To często pierwsze pomieszczenie decyduje o tym, jakie zdanie klient sobie o nas wyrobi. Dlaczego tak jest? Działa tutaj bardzo silnie efekt pierwszego wrażenia.

poczekalnia-2

Co to znaczy w praktyce? Pamiętasz to wrażenie, kiedy wchodzisz do lekarza? Chcesz spędzić tam jak najmniej czasu, gdyż odrzuca cię specyficzny zapach (wskazujący na sterylność pomieszczenia). Do wizyt nie zachęcają także białe ściany, a stare magazyny leżące na stoliku wskazują, że nic się tutaj nie zmienia: ludzie chorują, lekarz ich leczy, po czym znów wracają z kolejną dolegliwością. Pamiętaj – musisz unikać negatywnych skojarzeń, które mogą zostać wywołane u twoich interesantów po spędzeniu kilku minut w poczekalni.

Kolorowe krzesła, rośliny, uśmiechnięta sekretarka bądź recepcjonistka, ciepłe kolory ścian mogą wzbudzić pozytywne emocje. Obecność branżowej prasy zamiast “Pani Domu” będzie wskazywała na profesjonalizm z twojej strony, na dbałość o szczegóły. Czytając ciekawą prasę, klient nie będzie aż tak znużony oczekiwaniem.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s